Ενημέρωση-Κάλεσμα
2o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ-ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ
ΓΙΑΝΝΙΤΣΑ, 21-10 -2024
Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες ,
Για τον εορτασμό της 84ης επετείου του ΟΧΙ και τη γιορτή της σημαίας , σας
ενημερώνουμε πως :
- Την Πέμπτη 24 Οκτωβρίου 2024 ,το δεύτερο δίωρο θα γίνει η τελική πρόβα
της σχολικής γιορτής , θα την παρακολουθήσουν οι τάξεις Α΄,Β΄,Γ΄,Δ΄ και Ε΄,
προκειμένου να αποφύγουμε το συνωστισμό την επόμενη ημέρα ,λόγω της
στενότητας της αίθουσας εκδηλώσεων του σχολείου μας. - Ως εκ τούτου: την Παρασκευή 25 Οκτωβρίου 2024 στις 8.45 π. μ. στη
σχολική γιορτή αφιερωμένη στη σημαία και στο έπος του ΄40 , που
ανέλαβαν οι μαθητές και εκπαιδευτικοί των Δ1 και Δ2 τμημάτων του
σχολείου μας, ΟΦΕΙΛΟΥΝ να παραβρεθούν μόνο οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης. - Μετά το πέρας της γιορτής οι μαθητές αποχωρούν γύρω στις 10.30 π .μ.
- Οι μαθητές του ΣΤ2 που είναι υπεύθυνοι για την σημαία ,το πανό και την
κατάθεση , θα παραμείνουν για την κατάθεση στεφάνου που θα γίνει στις
11.30 π.μ. στην πλατεία Γκόνου Γιώτα. - Το Ολοήμερο δε θα λειτουργήσει .
- Στη σχολική γιορτή καλούμε να παραβρεθείτε κι εσείς
ΖΗΤΩ ΤΟ ΕΠΟΣ ΤΟΥ 40 !
Οι εκπαιδευτικοί Η διευθύντρια του σχολείου
