12η Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού: «Κινούμαι, Ενεργώ, Δημιουργώ»

12η Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού: «Κινούμαι, Ενεργώ, Δημιουργώ»

Με μεγάλη επιτυχία και πλούσιες δράσεις γιορτάστηκε σήμερα στο σχολείο μας η 12η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού! Φέτος, το κεντρικό τρίπτυχο «Κινούμαι, Ενεργώ, Δημιουργώ» διευρύνθηκε, δίνοντας έμφαση, πέρα από τον αθλητισμό, σε θεμελιώδεις αξίες:  την οικολογική συνείδηση, την υγιεινή διατροφή, τη συμπερίληψη και τη διαχρονική αξία της Ειρήνης. Η εκδήλωσή μας ήταν μια πραγματική γιορτή του πλουραλισμού, με τους μαθητές όλων των τάξεων να συμμετέχουν ενεργά σε ποικίλες δράσεις.

Οι μικροί μαθητές (Α’, Β’, Γ’ Τάξη) συμμετείχαν με πάθος και ενθουσιασμό σε αγώνες σκυταλοδρομίας. Οι μαθητές της Α’ με τη συμμετοχή τους έδωσαν έμφαση στο “ευ αγωνίζεσθαι”, ενώ οι Β’ και Γ’ τάξεις προέβαλαν την αξία της ευγενούς άμιλλας και της συνεργασίας με τη δημιουργία πανό και συνθημάτων που φιλοτέχνησαν οι ίδιοι και παρουσίασαν στον χώρο της αυλής. Παράλληλα, οι μεγάλοι μαθητές (Δ’, Ε’, Στ’ Τάξη) αγωνίστηκαν σε ποδόσφαιρο, μπάσκετ και χάντμπολ με μπάλες που κατασκευάστηκαν από τους μαθητές με ανακυκλώσιμα υλικά. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στη συμπερίληψη με την προσομοίωση Παραολυμπιακών Αγωνισμάτων από τους μαθητές της Ε’ Τάξης, οι οποίοι έπαιξαν μπάσκετ με χρήση καρεκλών, βιώνοντας τη σημασία της προσβασιμότητας.

Παράλληλα με τους αγώνες, οι μαθητές δημιούργησαν και λειτούργησαν το Κιόσκι Υγιεινής Διατροφής στο οποίο οι μαθητές της Στ’ τάξης ανέλαβαν να ενημερώσουν τους συμμαθητές τους για τη σωστή διατροφή. Το περίπτερο περιλάμβανε ζωγραφιές, βιβλία, την πυραμίδα διατροφής και κείμενα που ανέδειξαν τα πλεονεκτήματα μιας ισορροπημένης δίαιτας για τον ανθρώπινο οργανισμό.

Ξεχωριστή θέση στη σημερινή δράση είχε η εικαστική παρέμβαση, η οποία συνδύασε την καλλιτεχνική έκφραση με τον αθλητισμό και την οικολογική συνείδηση.Μαθητές όλων των τάξεων στο μάθημα των εικαστικών, δημιούργησαν με ανακυκλώσιμα υλικά μπάλες ποδοσφαίρου και σφαιροβολίας, δίσκο για δισκοβολία, ξύλο για σκυταλοδρομία, πλακάτ με το σήμα της ειρήνης για τους μικρούς μαθητές της Α΄Δημοτικού και κορίνες για διασκεδαστικά παιχνίδια.Κεντρικό μας μήνυμα ήταν η φράση : « Είμαστε φίλαθλοι και όχι οπαδοί», το οποίο αποτυπώθηκε σε κορεό που ετοίμασαν τα παιδιά, προωθώντας τη σημασία του αθλητισμού με σεβασμό και ενότητα. Η εικαστική μας δράση ολοκληρώθηκε με μια μίνι έκθεση ζωγραφικής, όπου οι μαθητές αποτύπωσαν τις αγαπημένες τους ομάδες με σκοπό την ενότητα μέσα από τη διαφορετικότητα.Σκοπός μέσα από αυτή τη βιωματική συμμετοχή, τη δημιουργία και τη συνεργασία ήταν οι μαθητές μας να κατανοήσουν ότι ο αθλητισμός δεν είναι μόνο σωματική δραστηριότητα, αλλά και μέσο έκφρασης, παιδείας και πολιτισμού.

Η ημέρα ολοκληρώθηκε αφήνοντας μια γλυκιά αίσθηση ότι η κίνηση και η δράση οδηγούν σε δημιουργία όχι μόνο υγιών σωμάτωνκαι υγιών συνειδήσεων, αλλά και διαμορφώνουν «ενεργούς πολίτες»για μια καλύτερηκαι πιο αρμονική σχολικήκοινότητα.

Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές και εκπαιδευτικούς για την υπέροχη διοργάνωση!

Διευθύντρια 2ου Δ.Σ. ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Translate »